Bank'O Hizmet

Bank’O Card’ın hayatınızı kolaylaştıracak çözümler sunduğu Bank’O Hizmet ile siz de tanışın!

  • Tiyatro Rezervasyonları
  • Konser Rezervasyonları
  • Otel Rezervasyonları
  • Spor Müsabakaları Rezervasyonları
  • Restaurant Rezervasyonları
  • İç Ulaşım Rezervasyonları (Tren, uçak, otobüs.. vs)
  • Rent a Car Rezervasyonları

Detaylı bilgi için tıklayın.

  • Kültürel Aktiviteler ve Spor Karşılaşmaları İle İlgili Bilgi
  • Kültür ve Eğlence Merkezleri ile ilgili Bilgi
  • Tiyatro Programları Bilgilendirme
  • Konser Salonu Programları Bilgilendirme

Detaylı bilgi için tıklayın.

  • Çiçek ve Hediye Siparişi Alma ve Ulaştırma
  • Yiyecek İçecek Ulaştırma
  • Rezervasyonu Yapılmış Uçak Biletlerinin Ulaştırılması
  • Rezervasyonu Yapılmış Diğer Yolculuk Biletlerinin Ulaştırılması
  • Ayın Ürünü (kitap, CD, DVD ve benzeri ürünler) Satışı ve Ulaştırılması

Detaylı bilgi için tıklayınız.

Müşterinin karşılaştığı acil olan veya olmayan her türlü sağlık problemi ile ilgili olarak IPA Medikal Ekibi tarafından bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane, teşhis merkezleri, eczane ve nöbetçi eczane isimleri, adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyede bulunulur ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez.

Bu hizmet İstanbul il sınırları içerisinde geçerlidir.
Araç Muayene Hizmet (organizasyon) Bedeli, Odeabank müşterilerine özel 120 TL + Kdv’dir. (Muayene istasyonunun belirlemiş olduğu harç..vb diğer bedeller hariçtir.)

Araç Muayenesi için gerekli belgeler;

  • İlgili vasıtanın ruhsatı
  • Araç Sahibinin ehliyeti ya da nüfus cüzdanı
  • Trafik Sigortası
  • Geçmiş yıllara ait vergi makbuzları
  • Egzos Emisyon ölçüm pulu
  • Hizmetin sunulacağı adres bilgisi
  • Müşteriye acil durumda ulaşılabilecek telefon numaraları

Hizmet sunumunda oluşan eksiklerin tamamlanması amaçlı işlemlerin (vergi borcu, egzos emisyon ölçüm pulu veya trafik sigortası eksiği ve diğer oluşabilecek ek tutarlar) yürütülmesi müşterinin yetkiliye ücreti nakden ödemesi karşılığı mümkündür. İlgili meblağın ödemesinin müşteri tarafından reddi halinde yetkili araç muayene hizmetini sunmakla yükümlü değildir.

Araç muayene hizmeti iki ayrı seçim ile müşteriye sunulacaktır:

  • Aracın müşteri tarafından önceden belirtilen adresten teslim alımı ve işlem sonrası teslim edilmesi,
  • Müşterinin yetkili tarafından önceden belirlenen gün ve saatte araç muayene istasyonunda karşılanarak, işlemlerin gerçekleştirilmesi ve aracın istasyonda müşteriye teslimi.

Müşteri tarafından beklenilen saatte muayene yetkilisi aracı teslim alacağı, önceden belirlenmiş adreste hazır bulunur. Araçta gerekli kontrolleri yapar. Müşteriyi araçta bırakılan değerli eşyalar konusunda uyarır. Araçta bırakılan ve kaybolan/çalınan eşyaların sorumluluğu müşterinin kendisindedir. Yetkili, aracı teslim almadan evvel aracın varsa mevcut hasar durumu ile ilgili bir ön ekspertiz yapar. Bulunan hasarlar teslimat formuna işlenerek müşteriye imzalatılır.

Yetkili önceden belirtilen saat ve tarihte aracın teslim alınacağı adreste hazır bulunmalı ve müşteriye belirtilen saatte aracı teslim etmelidir. Gitmeme veya trafiğin yoğun olması, muayene işleminin uzaması, kaza ve arıza gibi koşulların dışında oluşan keyfi gecikmelerden kaynaklanan zararlardan IPA sorumludur.

Hizmet bitiminde araç muayene yetkilisi müşteriye aracı teslim eder ve aracın bırakıldığı saati, hizmet öncesi doldurulmuş olan araç teslim formuna kayıt eder. Taraflar karşılıklı olarak hasarsız teslim ibaresi ile birlikte formu imzaladıktan sonra birer nüshasını muhafaza eder.

*Aracın bakım eksikliği veya herhangi bir başka nedenle araç muayene onayı için yetersiz bulunması halinde IPA’nın hiçbir sorumluluğu yoktur. İlgili yetersizliğin istasyona götürülmesi sonrası meydana çıkması halinde, hizmet ücreti müşteriden tahsil edilecektir.
*Araç Muayene Yetkilisinin hizmet için müşterinin vermiş olduğu adrese varışından sonra yapılan iptallerde müşteri yetkilinin yol masrafını karşılayacaktır.

Müşteri; masa üstü/diz üztü bilgisayarında yaşadığı problem ile ilgili olarak, hafta içi 09:00-18:00 (haftasonu, resmi ve dini bayramlar hariç) saatleri arasında çağrı merkezini arayarak problemini bildirir. IPA, müşteriye yapılması gerekenler ile ilgili tavsiyede bulunur.

Müşterinin ikamet ettiği konuta ait anahtarların kaybedilmesi, unutulması, kazaen veya hırsızlık neticesinde hasarı gibi durumlarda konuta girilebilmesi için IPA, bir çilingirin müşterinin ikametgah adresine gitmesini organize eder. Çilingirin ikametgah adresine gitmesinden doğacak tüm masraflar müşterinin kendisi tarafından direkt ödenecektir.

Müşterinin ikamet ettiği konutun su tesisatındaki kırılma/patlama/arıza nedeniyle tamir gerektiren durumlarda IPA, bir tesisatçının müşterinin ikametgah adresine gitmesini organize eder. Tesisatçının ikametgah adresine gitmesinden doğacak tüm masraflar müşterinin kendisi tarafından direkt ödenecektir.

Müşterinin ikamet ettiği konutun dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından priz/elektrik anahtarlarına kadar) meydana gelebilecek ve konuta elektrik enerjisinin ulaşmasını engelleyecek problemlerde IPA, bir elektrikçinin müşterinin ikametgah adresine gitmesini organize eder. Elektrikçinin ikametgah adresine gitmesinden doğacak tüm masraflar müşterinin kendisi tarafından direkt ödenecektir.

Müşteriye ait konutun dış yüzey, ya da konut içindeki cam ve aynalarının herhangi bir sebeple kırılması/çatlaması durumunda IPA, bir camcının lehdarın konutuna gitmesi işini organize eder. Camcının ikametgah adresine gitmesinden doğacak tüm masraflar lehdarın kendisi tarafından direkt ödenecektir.

Müşterinin veya konutta birlikte ikamet ettiği yakınının, bedeni yaralanması veya hastalığı durumunda IPA, müşterinin talebi doğrultusunda konuta ambulans gönderilip hastahaneye nakledilmesini organize edecektir. Ambulans hizmetine ilişkin tüm masraflar müşterinin kendisi tarafından ödenecektir.

Müşteri acil hizmet gerekliliği dışında kalan durumlarda IPA’ı aramak suretiyle aşağıdaki işkollarında ve asistans ile bağlantılı hizmet veren tüm birimlerin telefon numaraları ve adres bilgilerini öğrenebilecektir :

  • Hastane ve Doktorlar
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Beyaz ve Elektrikli Eşya Servisleri
  • Uydu Anten Servisleri
  • Boya İşleri
  • Seyahat Acentaları
  • Marangoz İşleri
  • Evden Eve Nakil Şirketleri
  • İnşaat İşleri
  • Güneş Enerjisi
  • Halı ve Döşemecilik Kumaşçı
  • Klima ve Isıtıcı Hizmetleri
  • Restoranlar ve Kafeler
  • Müzeler ve Kültür Merkezleri
  • Eğlence ve Show Merkezleri
  • Elçilik ve Konsolosluklar
  • Turizm Danışma,Turizm Meslek Örgütleri
  • Turist Rehberleri, Turizm Polisi, Pasaport
  • Kargo Firmaları
  • Güvenlik Şirketleri
  • Asansör, Jeneratör
  • Kalorifer ve Doğalgaz Sistemleri
  • Diğer İş Kolları...

Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı müşteri tarafından ilgili işkoluna yapılacaktır. IPA bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca musteri ile işkolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yalnış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiç bir şekilde sorumlu olmayacaktır.

*Organizasyon hizmetlerinde alınan hizmetlerin bedelleri müşteriye aittir.

Araçtaki her iki lastiğin de patlaması veya lastik havasının inmesi ve araçtaki stepnenin yetersiz kalması durumunda, araca lastikçi yollanarak lastik değişimi ya da lastikçi gönderimi mümkün olmayan durumlarda en yakın lastikçiye çekim hizmeti; Gold Kart sahipleri için olay başına azami 100 TL’ye kadar bir yıl içinde azami 2 kez, Platinium Kart sahipleri için olay başına azami 150 TL’ye kadar bir yıl içinde azami 3 kez olmak üzere sağlanacaktır.

Secure Drive aracılığıyla kaliteli, konforlu ve güvenli bir şekilde İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanları, İzmir Adnan Menderes Havalimanı, Ankara Esenboğa Havalimanı, Antalya Havalimanı, Adana Şakirpaşa Havalimanı ile bu havalimanlarının bulunduğu şehir merkezleri, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı ile Gebze ve İzmit, Adana Havalimanı ile Tarsus ve Mersin, Kayseri Erkilet Havalimanı ile Erciyes ve Kapadokya arasında Bank’O Card'a özel fiyatlarla gidebilirsiniz.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

Secure Drive fiyat listesi için tıklayınız.

Deniz taksi fiyat listesi için tıklayınız

Bank’O Card Secure Drive Çağrı Merkezi hafta içi 09:00-23:00, cumartesi günleri 11:00-23:00, Pazar ve tatil günleri 12:00-22:00 arası hizmet vermektedir. Özel şoför hizmeti için gelen talepler 444 8 444 Bank’O Hizmet Hattı tarafından 7/24 alınabilecek ve bahsi geçen mesai saatleri içindeki en kısa sürede Secure Drive’a iletilecektir.

Şoför talebi, hizmetin verileceği saatten mesai saatleri içinde (09:00-18:00) 6 saat, mesai saatleri dışında en geç 12 saat önce yapılmalıdır.

Bank’O Hizmet koşulları ile ilgili detaylı bilgi için tıklayın.

​​​​​