Odeabank'ta Kariyer

Odeabank'ta Kariyer

Odeabank çalışma kültürü, çalışanlara saygı, sevgi ve güven sınırları içerisinde, açık ve çift taraflı iletişime dayalı, uzun yıllar devam edebilecek bir çalışma ortamı sağlama prensibine dayanır.

Yaratıcı ve yapıcı zekaya sahip bir ekiple birlikte olmanın ve çalışmanın getirdiği avantajla, Odeabank'ta her birey kendi bulunduğu ortama katma değer sağlar.

Tüm çalışanların ekip ruhuna güç katarak, etik değerler çerçevesinde keyifle çalışması hedeflenir. Çeşitliliği yakalama ve uluslararası kültür yapısının ayrıcalıklarını kurum içinde deneyimleme olanakları desteklenir. Odeabank'ı başarılı yarınlara taşıyacak yolda deneyim, yenilikçilik, sorumluluk bilinci ve dinamizmin hakim olduğu bir iş ortamına sahip olunması esastır.

Çalışan Profilimiz

Odeabank Ailesi;

  • İyi eğitimli,
  • "Müşteri memnuniyeti" odaklı,
  • Teknolojik gelişmeleri yakından takip edip uygulayan,
  • Global düşünce yapısına sahip,
  • Öğrenmeye hevesli ve yeniliklere açık,
  • Takım çalışmasına yatkın,

bireylerden oluşmaktadır.

İşe Alım Süreci

Odeabank'ta tüm seçme ve işe alma süreçleri, söz konusu pozisyonun gerekliliklerini en yeterli şekilde karşılayacak olan eğitim, deneyim, yetkinlik ve donanıma sahip olan adayı işe almaya yöneliktir. Hızla büyüme ve gelişmeye bağlı olarak ortaya çıkacak açık pozisyonlar çeşitli kariyer portallerinden duyurulur.

Başvurular titizlikle değerlendirilir, pozisyonun özellikleri ve gerekliliklerinin karşılanması durumunda, adaylarla doğrudan iletişime geçilir.

Performans Yönetimi

Odeabank Performans Yönetimi, geribildirim ve koçluk desteği veren ve ekip çalışmasını benimsemiş bir yönetim tarzı yoluyla, çalışanın gelişimine ve daima daha yüksek performansa teşvik eden bir yaklaşım temelinde oluşturulmuştur.

Performansın takibi ve koçluğu süreklilik göstermekle birlikte, hedef belirleme ve performans değerlendirmesi yıllık bazda yapılır.

Performans değerlendirmeleriyle, çalışanın gelişim gösterme konusunda özendirilmesi, gelişimi için gerekli desteklerin(eğitim, iş üzerinde deneyim vb.) sağlanması, yönetici ve çalışanlar arasındaki iletişimin arttırılması ve nesnellik kültürünün geliştirilmesi yoluyla kurumun bütünsel performansının arttırılması hedeflenir.