Odeabank’tan koronavirüs salgınına karşı sağlık ve iş sürekliliği önlemleri

Dünyayı etkisine alan koronavirüs (COVID-19) salgını ile ilgili gelişmeleri yakından takip ediyor, çalışma arkadaşlarımız ile müşterilerimizin sağlığını korumak ve iş sürekliliğini sağlamak amacıyla aldığımız tedbirleri bilginize sunuyoruz.

Alınan önlemler sayesinde müşterilerimize kesintisiz hizmet vermeye devam edeceğiz. Müşterilerimizin sağlığına yönelik alınan tedbirler:

  • 24.03.2020 tarihi itibarıyla şubelerimizin çalışma saatleri 12:00-17:00 olarak düzenlendi.
  • Sosyal mesafeyi koruyabilmek için şubelerimizde aynı anda en fazla 2 müşteriye hizmet verilecek.
  • Zorunlu işlemler dışında tüm bankacılık işlemleri, Odeabank internet, mobil ve ATM kanalları üzerinden hızlı ve güvenli şekilde yapılmaya devam edilecek.
  • İnternet, mobil ve ATM kanallarından yapılan EFT ve havale işlemleri 30.04.2020 tarihine kadar ücretsiz olarak gerçekleştirilebilecek.
  • Dijital kanalları henüz kullanmayan Odeabank müşterileri, banka, kredi kartı veya kimlik bilgileri ile dijital kanallara kaydolabilecek; kolay ve hızlı bir şekilde bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilecek.
  • Ödeme yöntemi olarak öncelikle temassız kredi kartı kullanımını teşvik etmek adına temassız ödeme limiti 250 TL’ye çıkarıldı.
  • Finansal işlemleri kolaylaştırmak adına ATM’lerden günlük standart para çekme limiti 5.000 TL’ye yükseltildi.
  • Nisan sonuna kadar yurt içi diğer banka ATM’lerinden 3 kez ücretsiz nakit çekim yapılabilecektir.
  • Türkiye genelindeki tüm ATM’ler düzenli olarak dezenfekte ediliyor.
  • İşlem bazlı olası kısıtlarda, mevcut portföy yöneticilerinin ofiste olmaması durumunda diğer ekip üyeleri tarafından gerekli hizmet sağlanacak.

Odeabank çalışanlarının sağlığına yönelik alınan tedbirler:

  • Sağlık Bakanlığı tarafından tanımlanan risk grubunda bulunan ve astım, diyabet, anemi gibi kronik hastalıkları olan tüm çalışanların evlerinden çalışması sağlandı.
  • Hamile, emziren ve engelli çalışanlar evden çalışma sistemine geçti.
  • Yurt dışından gelen tüm çalışanlara 14 gün evden çalışma zorunluluğu getirildi.
  • Genel müdürlük çalışanları kademeli olarak mesailerini uzaktan çalışma yöntemiyle gerçekleştirmeye başladı.
  • Şubelerde 14’er günlük dönüşümlü çalışma sistemine geçildi.
  • Tüm çalışanların sağlıklı ortamda iş yapabilmesi için temel sağlık malzemeleri eksiksiz olarak temin edildi ve kullanım yöntemleri konusunda gerekli bilgilendirmeler yapıldı.
  • Sağlık Bakanlığı tarafından iletilen tüm uyarı ve tedbirler hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Gelişmeler hakkında düzenli bilgilendirmeler yapılmaya devam ediliyor.
  • Genel Müdürlük ofisleri, şubeler ve personel servis araçları dezenfekte edildi.
  • Kişisel hijyenin daha rahat sağlanabilmesi için uygun giyim kodları çalışanlarla paylaşıldı.
  • Eğitimler, seyahatler, müşteri ziyaretleri, toplantı ve etkinlikler iptal edildi veya ileri bir tarihe ertelendi.
​​​​​​​​​