Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

İnternet tarayıcınız güncel mi?

İnternet kullanımlarınızda güvenliğini arttırmak ve İnternet Şubesinde sorunsuz işlem yapabilmek için tarayıcıların güncel versiyonlarını kullanmanızı, eğer kullanmıyorsanız yazılımcı firma resmi sitelerinden ücretsiz olarak güncellemenizi tavsiye ederiz.

Güncel Versiyonunu İndir Detaylı Bilgi
Yeni mobil uygulamamızı denediniz mi? Detaylı bilgi için tıklayınız.

Odeabank Pass’O, SMS şifresi yerine kullanılabilen tek kullanımlık şifre oluşturan bir güvenlik uygulamasıdır. iOS Odeabank Pass’O, SMS şifresi yerine kullanılabilen tek kullanımlık şifre oluşturan bir güvenlik uygulamasıdır.

iOS, Android ve Windows tabanlı tabanlı tüm telefonlarda Odeabank Mobil uygulaması üzerinden yapacağınız aktivasyon ile Odeabank Pass’O kullanmaya başlayabilirsiniz.

Aktivasyon & Kullanım
Sıkça Sorulan
Sorular
Aktivasyon & Kullanım

Aktivasyon için bankamızda kayıtlı cep telefonu bilginiz, telefonunuza gelen SMS şifresi, İnternet Şubesi kullanıcı adı ve parolanızı girmeniz yeterlidir. Bunun ardından belirleyeceğiniz 6 haneli şifre ile Odeabank Pass’O uygulamasını kullanmaya başlayabilirsiniz.

Odeabank Mobil Şube girişlerinizde kullanıcı adı ve parola girişinizden sonra, Odeabank Pass’O aktif olan telefonunuz üzerinden belirlediğiniz 6 haneli şifreyi girmeniz yeterlidir.

Odeabank İnternet Şubesi girişlerinizde ise, kullanıcı adı ve parola bilgilerinizi yazdıktan sonra cep telefonunuza gelen mobil bildirimi tıklayıp, cep telefonunuz üzerinden 6 haneli Odeabank Pass’O şifrenizi girmeniz yeterlidir. Mobil uygulamanız üzerinden üretilen şifre bankamıza aktarılacak ve İnternet Şubesi girişiniz başarılı şekilde tamamlanacaktır.

Cep telefonunuzda Odeabank Mobil uygulaması için bildirimler kapalı ise, ilgili bildirimi beklemeden, Odeabank mobil uygulamamız üzerinden Odeabank Pass’O adımına girip 6 haneli şifreyi girmeniz yeterlidir.

Cep telefonunuz üzerinde internet bağlantısı olmaması durumunda; İnternet Şubesi üzerinde “Şifremi kendim girmek istiyorum” diyerek, Odeabank Pass’O ekranında gördüğünüz şifreyi İnternet Şubesi’ne el ile yazarak giriş yapabilirsiniz.

Sıkça Sorulan
Sorular

Şu an için sadece 1 cihaz üzerinde aktivasyon yapabilirsiniz. Eğer başka bir cihaza kurma ihtiyacınız olursa; 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi’ni arayıp, mevcut Pass’O tanımınızı iptal etmeniz gerekmektedir.

Odeabank Pass’O uygulamasını açmak için belirlediğiniz 6 haneli şifreyi unutmanız durumunda, cihazı 5 kere hatalı giriş ile kilitlerseniz; tekrar kayıt işlemi yaparak aynı cihazda kullanıma tekrar açabilirsiniz.

Odeabank İnternet Şubesi girişlerinizde, kullanıcı adı ve parola bilgilerinizi yazdıktan sonra cep telefonunuza gelen mobil bildirimi tıklayıp, cep telefonunuz üzerinden 6 haneli Odeabank Pass’O şifrenizi girmeniz yeterlidir. Mobil uygulamanız üzerinden üretilen şifre bankamıza aktarılacak ve İnternet Şubesi girişiniz başarılı şekilde tamamlanacaktır. Cep telefonunuzda Odeabank Mobil uygulaması için bildirimler kapalı ise, ilgili bildirimi beklemeden, Odeabank mobil uygulamamız üzerinden Odeabank Pass’O adımına girip 6 haneli şifreyi girmeniz yeterlidir. Cep telefonunuz üzerinde internet bağlantısı olmaması durumunda; İnternet Şubesi üzerinde “Şifremi kendim girmek istiyorum” diyerek, Odeabank Pass’O ekranında gördüğünüz şifreyi İnternet Şubesi’ne el ile yazarak giriş yapabilirsiniz.

​​​​​​​​​​​