İnternet tarayıcınız güncel mi?

İnternet kullanımlarınızda güvenliğini arttırmak ve İnternet Şubesinde sorunsuz işlem yapabilmek için tarayıcıların güncel versiyonlarını kullanmanızı, eğer kullanmıyorsanız yazılımcı firma resmi sitelerinden ücretsiz olarak güncellemenizi tavsiye ederiz.

Güncel Versiyonunu İndir Detaylı Bilgi
Yeni mobil uygulamamızı denediniz mi? Detaylı bilgi için tıklayınız.

Hedeflerin üzerinde büyüme performansı ile 4’üncü yılını tamamlayan Odeabank, uluslararası iş dünyasının en saygın ödül programlarından Stevie Awards’ın Satış ve Müşteri Hizmetleri alanında düzenlenen ödül töreninde 2 altın, 1 gümüş ve 1 bronz ödül kazandı. Yarışmaya Türkiye’den dahil olan şirketler arasında en fazla ödül alan iki kurumdan biri Odeabank oldu.

Odeabank’ın uluslararası iş dünyasının en saygın ödül programlarından Stevie Awards’ın Satış ve Müşteri Hizmetleri alanında kazandığı başarılar, bir kez daha göz doldurdu. Stevie Ödülleri 2017’de Odebank İletişim Merkezi, toplam 4 ayrı ödüle layık görüldü. Odeabank İletişim Merkezi, Odeabank’ın uluslararası iş dünyasının en saygın ödül programlarından Stevie Awards’ın Satış ve Müşteri Hizmetleri alanında kazandığı başarılar, bir kez daha göz doldurdu. Stevie Ödülleri 2017’de Odebank İletişim Merkezi, toplam 4 ayrı ödüle layık görüldü. Odeabank İletişim Merkezi, “Yılın En İyi Müşteri Hizmetleri Takımı” seçilirken, aynı zamanda “Yılın En İyi Pazarlama Çözümü” dalında da altın ödüle layık görüldü.

Finans sektörü “Müşteri Hizmetleri İnovasyon Ödülü” kategorisinde gümüş, “Yılın İletişim Merkezi (100 çalışanın üzerinde)” ödülleri kategorisinde de bronz ödüle layık görülen Odeabank, 2017 Stevie Ödülleri’nde Türkiye’den en fazla ödül alan iki kurumdan biri ve en fazla altın Stevie ödül alan banka oldu.

Odeabank İletişim Merkezi’nin Stevie’de elde ettiği başarıya ilişkin olarak, 444 8 444 numaralı iletişim merkezi ile müşterilerine 7/24 en iyi müşteri deneyimini yaşatmayı hedeflediklerini belirten Genel Müdür Yardımcısı Tayfun Küçük şöyle devam etti: “Direkt Bankacılık kanallarımız olan, mobil şube, internet şubesi, ATM ve İletişim Merkezimizde aynı kullanıcı deneyimi, menü yapısı, önyüz, tasarım ve işlem akışını sunuyoruz. Teknolojiyi en iyi şekilde kullanmayı hedefleyen Odeabank İletişim Merkezi olarak ayrıca, müşterilerimize mobil bankacılık ve şube kiosk kanallarından görüntülü görüşme olanağı da sunuyoruz. Müşterilerimiz İletişim Merkezi kanalıyla, kredi kartı, hesap, kredi, bono, fon işlemleri, kredi ve kart başvuruları, fatura-kurum vergi ödemeleri, bilgi güncelleme, para transferi gibi işlemlerini yapabiliyorlar.”

Odeabank, geçtiğimiz yıl da Stevie’de 1 gümüş, 4 bronz olmak üzere toplam 5 ayrı ödül kazanarak bankacılık sektöründe en fazla ödül alan bankalardan biri olmuştu.