Chip&PIN, kredi kartı kopyalama ve kayıp-çalıntı risklerini azaltan, kart sahipleri ve satış noktasındaki işlemler açısından güvenlik ve esneklik sağlayan, EuroPay, Mastercard ve Visa tarafından dünya genelinde standartları (EMV Standartları) belirlenmiş olan bir sistemdir. Tüm Bank'O Card kredi kartlarımız EMV uyumlu olarak basılmaktadır.

444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi'nden başvuru süreci ile ilgili bilgi edinilebilir.

Kredi kartının çalınması, kaybolması durumunda 24 saat içerisinde 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi'ni arayarak yetkililere bilgilendirmede bulunması gerekmektedir.

  • SIFRE boşluk, belirlenecek 4 haneli şifre boşluk, kartınızın son 4 hanesi ve kartınızın imza bandı üzerindeki 3 haneli numarayı yazıp, 8444'e* kısa mesaj gönderilmelidir. (Örneğin, SIFRE 1234 1234567)
  • Dijital bankacılık paralonız 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi aranarak,
  • Odeabank İnternet Bankacılık ve Mobil Bankacılığı üzerinden şifre alınabilmektedir.

*8444'e ulaşamamanız durumunda 0532 752 84 44'e mesaj atabilirsiniz.

Şifre yenileme işlemi yeni şifre alma işlemiyle aynı olup, İletişim Merkezi, İnternet Bankacılığı, Mobil Bankacılık, ATM ve SMS kanallarından yapılabilmektedir. SMS ile; SIFRE boşluk belirlenecek 4 haneli şifre boşluk, kartınızın son 4 hanesi ve kartınızın imza bandı üzerindeki 3 haneli numarayı yazıp, 8444'e* kısa mesaj gönderilmelidir. (Örneğin, SIFRE 1234 1234567)

*8444'e ulaşamamanız durumunda 0532 752 84 44'e mesaj atabilirsiniz.

Kart şifresinin ilk kez oluşturulması ileile birlikte tüm kredi kartları alışverişe açılacaktır.

Tüm Odeabank kredi kartları ile internetten alışveriş yapılabilmektedir.

444 8 444 İletişim Merkezi’ni arayarak ya da mobil uygulama ve internet şube aracılığıyla (Kart Bilgi & Hareketleri → Kart Seçimi → Kredi Kartı Güvenlik Ayarları) kartınızı internetten alışverişe açabilir veya kapatabilirsiniz. Ayrıca kartınızı e-ticaret alışverişlerine açmak için INTERNET boşluk kartın son 4 hanesini yazarak 8444’ e SMS gönderebilirsiniz. Kartınızı Moto Order işlemlere açmak için, MOTO boşluk kartın son 4 hanesini yazarak 8444’ e SMS gönderebilirsiniz.

Yapılan alışverişlerin, ücret, devreden borçlar, faiz vb. hareketlerin hesap özetine kaydedildiği gündür.

444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi'nden kredi kartı hesap kesim tarihi değiştirebilmektedir.

Hesap özeti TL'nin yanı sıra USD tipinde de alınabilmektedir. Müşterinin hesap özeti seçimi USD ise; müşterinin TL harcamaları TL hesap özetine; döviz cinsinden harcamaları USD hesap özetine yansır ve iki ayrı hesap özeti olarak gönderilir. Müşteri ödemek istediğinde USD ve TL ödemelerini ayrı ayrı yapabilir. Müşteri TL hesap özeti seçerse yurt içi ve yurt dışı harcamaları için tek bir hesap özeti kesilir.

Hesap özeti seçiminiz TL ise, para birimi USD olmayan ülkelerde yapılan harcamalar Mastercard/Visa tarafından USD'ye çevrilerek Bankamıza yansıtıldığı tarihteki TCMB satış kuru üzerinden TL olarak hesap özetine yansıtılır. Hesap özeti seçimi USD ise, doğrudan USD olarak hesap özetine yansıtılır.

Kart sahibinin dönem borcunu veya ödemesi gereken asgari tutarını gecikmeye düşmeden ödeyebildiği son gündür.

Dönem borcundan daha az bir tutarda ödeme yaparak borcun kredilendirilmesi durumunda işletilecek, vergi ve fonlar hariç aylık net faiz oranıdır.

Dönem borcundan asgari ödeme tutarının altında ödeme yapılması ya da hiç ödeme yapılmaması durumunda işletilecek, vergi ve fonlar hariç aylık net faiz oranıdır.

Limit artırım ve düşürme talepleri 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi veya Odeabank şubelerinden yapılabilmektedir. Kredi kartı limit artış taleplerinde gelir belgesi ibrazı gerekmektedir

Kredi kartı müşterileri kendilerine tanımlanmış limitler dahilinde, bankanın belirlediği faiz ve ücretler karşılığında nakit avans çekebilirler. Nakit avans limiti kredi kartı limitinin üzerinde olamaz. Nakit avans kullanımı; Odeabank Şubelerinden, Odeabank ATM'lerinden, İnternet Bankacılık, Mobil Bankacılığı ve 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi'nden ve diğer banka ATM'lerinden 7/24 kullanılabilir.

NOT: Bir müşterinin gün içerisinde ATM'den çekebileceği toplam nakit tutarı 2.500 TL, tüm kanallardan çekebilecek toplam nakit avans ise 10.000 TL'dir.

NOT: 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi ,Odeabank İnternet Bankacılık ve Mobil Bankacılığından yapılacak nakit avans işlemlerinde TL cinsinden vadesiz hesabın bulunması gerekmektedir.

Nakit avans dışında bankanın belirlediği nakit avans limiti dahilinde 100 TL (mevcut tutar) ile 10.000 TL arası tutarlar için 2-12 ay vadede taksitlendirme yaparak taksitli nakit avans kullanılabilmektedir. Kredi kartı müşterileri kendilerine tanımlanmış limitler dahilinde, bankanın belirlediği faiz ve ücretler karşılığında taksitli nakit avans çekebilirler.

  • Odeabank Şubeleri
  • Odeabank İletişim Merkezi
  • Odeabank İnternet Bankacılık ve Mobil Bankacılığı
  • Odeabank ATM'dir.

NOT: Bir müşterinin gün içerisinde ATM'den çekebileceği toplam nakit tutarı 2.500 TL, diğer kanallarda çekebileceği toplam nakit avans ise 10.000 TL'dir. Taksitli Avans çekilecek tutar, masraf ve faizleri toplamı kullanılabilir limitinden küçük olmalıdır.

Tüm kredi kartları üzerinden fatura talimatı oluşturulabilmektedir. Türk Telekom, Avea, Turkcell,Vodafone, Gaziantep Doğalgaz (GAZDAŞ), İgdaş, Kayserigaz, Palgaz,Palengaz,CLK Boğaziçi Elektrik(Bepsaş),Kayseri ve Civarı Elektrik, İski, Kocaeli su (ISU),İzmir Su, D-Smart, Superonline, TTNET/Adsl kurumlarına ait faturaları için otomatik ödeme talimatlarını Odeabank şubelerinden, Odeabank İntenrt şube, OdeaMobil ve 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi'nden verebilmektedir.

Tüm Odeabank kredi kartı sahipleri, 16 yaş üzeri kişiler için ek kart talebi yapabilir. Ek kart mevcut kredi kartı limitinin belli bir oranında limite sahip, müşterilerin yakınlarına tahsis edilen ve müşterinin kart limiti altında oluşan bir kredi kartıdır. En fazla 5 adet* ek kart çıkartabilirsiniz.

*Segment kredi kartlarında en fazla 2 ek kart çıkartabiliriz.

Ek-kart limiti; asıl kart sahibinin talebi doğrultusunda, müşteri limitinin belirli bir oranında veya müşterinin talep edeceği sabit bir tutarda tanımlanabilir. Ek-kart limiti müşteri limitinden daha yüksek talep edilemez.

Ek-kart işlemlerini iletişim merkezini arayarak takip edebilir veya asıl kart sahibi hesap özetinden, Odea Mobil, İnternet şube ve İletişim Merkezinden takip edebilir.

E-posta hesap özeti talebi, başvuru anında veya 444 8 444 Odeabank İletişim merkeziden ve Odeabank şubelerinden yapılabilmektedir.

Kredi kartı kampanyaları odeabank.com.tr adresinde yayınlanabilmektedir. Ayrıca 444 8444 Odeabank İletişim Merkezinden, ek olarak sms, push, e-posta, İnternet bankacılığı, Mobil Bankacılık, Odeabank ATM’leri ,ekstre gönderimleri ve Facebook/İnstagram sayfasında da kampanyalar ve yeni ürün hizmetlerle ilgili bilgi paylaşımı yapılmaktadır.

Odeabank kredi kartları ile Odeabank ATM'lerinden vadesiz hesaba ulaşılabilmektedir.

Başvuru sırasında ilettiğiniz kişisel bilgiler, adres, telefon ve diğer iletişim bilgileri ile sair bilgi güncellemelerinizi en geç 15 gün içerisinde Odeabank Şubelerine ya da 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi aracılığı ile bankamıza bildirmeniz gerekmektedir.

Müşterilerimiz, kendilerine teslim edilen sözleşme nüshasını (müşteri nüshası) saklayarak ihtiyaç duydukları bilgilere dilediği zaman ulaşabilir ya da buraya tıklayarak Bankamızca kullanılan sözleşmelerin bir örneğine ulaşabilirler.

Vermiş olduğumuz hizmetlerden ve kredi sözleşmelerinden kaynaklanan uyuşmazlıklar tarafımızca müşteri memnuniyeti odaklı çözülmeye çalışılmaktadır. Ancak dilerseniz ikametinizin bulunduğu yer Hakem Heyetine ya da Tüketici Mahkemesi'ne de başvurabilirsiniz.

Bankamız, 5411 Sayılı Bankacılık Kanunu düzenlemelerine ve Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun denetimine tabidir.

Bankamızla paylaştığınız tüm bilgiler Bankacılık Kanunu ve ilgili mevzuat uyarınca gizli tutulmaktadır. Sözleşmelerdeki genel işlem şartlarının kontrolü açısından bankamızla imzaladığınız ve tarafınıza teslim edilen sözleşme nüshasını (müşteri nüshası) saklayarak ihtiyaç duyduğunuz bilgilere dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Sözleşme nüshanızı kaybetmeniz durumunda, ilgili sözleşmenin düzenlenme tarihinden sonraki ilk yıl için ücretsiz, bir yılın üzerinde bir sürenin geçmesi halinde ise tarafınıza bildirilecek ücret mukabilinde bir örneğine bankamız şubelerinden ulaşabilirsiniz.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​