Değerli Müşterimiz, Bilgilerinizin güvenliğine önem veriyoruz. Bu kapsamda aşağıdaki hususları önemle hatırlatmak istiyoruz.

  • Bankamız hiçbir zaman sizi arayarak şifrenizi sormaz veya şifrenizi telefona tuşlamanızı istemez. Bankamız adını kullanarak çeşitli nedenlerle sizi arayıp şifrelerinizi söylemenizi / tuşlamanızı talep eden kişiler olması halinde itibar etmeyiniz ve bilgilerinizi paylaşmayınız!
  • Odeabank tarafından aradığını söyleyerek “Kredi/Banka kartınızın gönderimi yapacağız”, “Hesabınızdan/kartınızdan işlem yapıldı, bilginiz yoksa düzelteceğiz”, "Kredi kartı aidat iadesi yapacağız", “Sigorta işleminizi gerçekleştireceğiz” vb. söylemler ile Odeabank kredi kartı, Internet/mobil bankacılık şifre ve bilgileriniz istenildiğinde veya hesabınıza giriş yaparak başka bir hesaba para göndermeniz talep edildiğinde herhangi bir bilgi paylaşımı veya finansal bir işlem gerçekleştirmeden görüşmenizi sonlandırmanızı önemle rica ederiz.
  • Odeabank İnternet Şubesi’ne girmek için, cihazınızın adres çubuğuna kendinizin www.odeabank.com.tr yazarak giriş yapmanızı tavsiye ederiz. Tarayıcınızda sitenin güvenli bir web sitesi olduğunu gösteren kilit işaretinin olduğunun kontrolünü yapmanızı öneririz.
  • Odeabank Mobil uygulamasını indirmek için, cihazınızın mağazası üzerinden “Odeabank” yazarak uygulamayı bulmanızı ve sadece cihazınızın mağazası üzerinden uygulamayı indirmenizi tavsiye ederiz.
  • Online cihazlar üzerinden (İnternet/mobil şube) işlemler gerçekleştirirken, işlem yapılan sayfada, daha önceki bağlantılardan farklı bir görünüm veya sizden daha fazla bilgi istemesi gibi bir durum varsa, hiçbir işlem yapmadan 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi'ne bildirimde bulununuz.
  • Cep telefonunuzu her zaman yanınızda bulundurunuz. SIM kartınızın veya telefonunuzun çalınması, kaybolması veya sizin haberiniz dışında SIM kart değişikliği yapılması halinde 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi'ni arayarak bilgi veriniz.
  • Tarafınıza ait İnternet ve Mobil Şube şifrelerinin güvenli bir şekilde korunmasına ve bu bilgilerin başkaları tarafından kullanmasına engel olacak önlemleri almanız gerekmektedir. Bilgilerinizin ele geçirilmesi veya iradeniz dışında gerçekleşen herhangi bir işlemi öğrenmeniz durumunda derhal 444 8 444 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak bildirim yapınız.
  • Telefon numaralarınız, adres bilgileriniz veya e-posta gibi iletişim bilgilerinizi her zaman güncel tutunuz.
  • Bankacılık işlemlerinizi yaptığınız cep telefonu, tablet veya kişisel bilgisayarınızda virüs temizleme programınızın olduğundan ve programın güncellendiğinden emin olunuz.
  • Telefonda kendisini hakim, polis, savcı, avukat ve banka personeli olarak tanıtan ya da sosyal medya, e-posta üzerinden arkadaşlarınız ya da ticaret yaptığınız şirket gibi davranan dolandırıcılar arayabilir. Bankamız tarafından hiçbir şekilde müşterilerimizden sözlü veya yazılı olarak kişisel bilgiler ve bankamız ürün bilgileri talep edilmemektedir. Dolayısıyla, sizi arayan ve bilgilerinizi paylaşmanızı isteyen kişilere cevap vermemenizi önemle rica ederiz.
  • Bilinmeyen kaynaklardan gönderilmiş veya tanıdığınız kişilerden şüpheli konu başlıklarıyla gelen SMS, WhatsApp ve e-posta iletilerindeki öğelere tıklamayınız.
  • İnternette gördüğünüz gerçek olamayacak kadar iyi avantaj sunan kampanyalara tıklamayınız ve bankamızın resmi web sitesi, İnternet ve Mobil Şubesi haricinde sizden bilgi istenen kanallara bilgi girişi yapmayınız.

Banka hesabınızdan para çekildiğini, hesap detaylarınızı yanlışlıkla bir dolandırıcıya verdiğinizi veya bir dolandırıcılık eylemine maruz kaldığınızı düşünüyorsanız zaman kaybetmeden 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezi'ni arayarak bilgi veriniz.​