Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Yönetmeliği gereği, İletişim Merkezi’nden hizmet alabilmeniz için Dijital kanal parolası kullanımı zorunlu hale gelmiştir. İletişim Merkezi hizmetlerimizde kesinti yaşamamanız adına bu değişiklikler hakkında sizi bilgilendirmek isteriz.

Dijital Kanal Parolası Nedir?

İletişim Merkezi, İnternet ve Mobil Bankacılık kanallarında kullanabileceğiniz rakamlardan oluşan, 6 haneli ve size özel paroladır.

Dijital Kanal Parolası Nasıl Alınır?

  • Son 6 ayda İnternet ve Mobil Bankacılık kanallarımızı kullandıysanız, bu kanallarda kullandığınız 6 haneli parolanızı İletişim Merkezi’nde de Dijital Kanal Parolası olarak kullanabilirsiniz.
    • 444 8 444 sesli yanıt sistemimizi aradığınızda, Dijital kanal parolası anonsunu duyduktan sonra önce cep telefonunuza gönderdiğimiz 6 haneli kodu, sonra mevcut parolanızı tuşlayabilirsiniz
    • Parolanızı hatırlamıyorsanız İnternet Bankacılığı ve Mobil Bankacılık kanallarından “Parolamı Unuttum” seçeneği ile yeni parola oluşturabilir ve bu parolayı İletişim Merkezi’mizde kullanabilirsiniz.
    • Parolanızı tuşladıktan sonra sesli yönlendirme servisimiz ile talebinizi iletebilirsiniz.
  • İnternet ve Mobil Bankacılık kanallarımızı hiç kullanmadıysanız ancak bankamıza ait bir kredi kartınız ya da ATM kartınız varsa;
    • 444 8 444 İletişim Merkezi’ni arayarak 16 haneli kart numaranızı ve 4 haneli kart şifresini tuşlayabilir, ardından bankaya kayıtlı cep telefonunuza gönderilen kodu tuşlayarak 6 haneli parolanızı oluşturabilirsiniz.
    • Oluşturduğunuz parolayı doğrulayabilmemiz için 2. Kez tuşlama yapmanız istenecektir.
    • Bankamıza kayıtlı cep telefonu bilgileriniz güncel değilse bilgi güncellemesi için talebinizi iletebilirsiniz.
    • Kredi kartı veya banka kartı şifrenizi değiştirmek veya yeni bir şifre almak için “SIFRE yazıp bir boşluk bırakıp , oluşturmak istediğiniz 4 haneli şifreyi yazdıktan sonra bir boşluk bırakıp, kartınızın son 4 hanesini ve kartınızın imza bandı üzerindeki son 3 numarayı yazarak 8444’e kısa mesaj gönderebilirsiniz. (örneğin, SIFRE 1234 1234567 )
  • Bankamıza ait bir kartınız yoksa 444 8 444 İletişim Merkezi’mizden kart başvurusu yapabilir ya da şubelerimizden parolanızı alabilirsiniz

Dijital Kanal Parolası Gerektirmeyen İşlemler: Kayıp çalıntı ve şüpheli işlem bildirimleri, ürün başvuruları ve başvuru durumunu sorgulama, bankada kayıtlı kişisel bilgilerin güncellenmesi hakkında ve kampanyalarımızla ilgili bilgi almak istenildiğinde Dijital Kanal Parolası kullanmaya gerek yoktur. 444 8 444’ü arayarak sesli yanıt sistemimizde yer alan sesli yönlendirme servisi aracılığıyla talebinizi iletebilirsiniz

Dijital Kanal Parolası Gerektiren İşlemler: Yukarıda yer alan işlemler hariç diğer tüm işlemleriniz için Dijital Kanal Parolası ve bankaya kayıtlı cep telefonunuza gönderilen 4 haneli kodu tuşlamanız gerekmektedir.

Detaylı bilgi için 444 8 444.

​​​