Cep Telefonu Sigortası​

Ani ve beklenmedik bir olayda telefonunuzun kazayla zarara uğraması, arızalanması veya çalınması gibi durumlara karşı cihazınızı güvence altına alan sigorta ürünüdür.

Genel Bilgiler

Cep Telefonu Sigortası neleri kapsar?

  • Kaza sonucu hasarlanma
  • Ekran kırılması
  • Yüksek voltaj sonucu arızalanma
  • Hırsızlık
  • Sıvı teması
  • Hatalı aksesuar kullanımı

Belirtilen teminatlara ek olarak asistans hizmetiyle sizlere hasar durumunda özel profesyonel çözüm hattı sunar.

Ürününüzün tamamen hasar alması sonucu kullanılamaz hale gelmesi ve ikamesinin gerekmesi halinde, eş değer (Toplam sigorta bedelini ve cihazın ikinci el rayiç değerini aşmayan kıymette yeni veya yenilenmiş) bir cihaz ile değiştirilir.

Cep Telefonu Sigortası Yaptırırken Nelere Dikkat Edilmelidir?

Cep telefonu sigortası yaptırırken sigortanın hangi riskleri teminat altına aldığına, hasar onarımı için belirlenen adet ve tutar limitlerine, ilgili telefonun hasarsız olduğuna, sigorta öncesi herhangi bir kırık, darbe ya da sıvı teması olmadığına emin olunması gerekir. Poliçeleşme aşamasında önceden mevcut olan hasarlar teminat dışı olarak değerlendirilecektir.

Poliçeleştirme sonrasında SMS ile aktivasyon doğrulaması gerekmektedir. Doğru iletişim bilgisinin iletilmesi süreç açısından önemlidir. Poliçenin düzenlenebilmesi için müşteri iletişim bilgilerine ek olarak sigortalanacak cihazın IMEI numara bilgisine ihtiyaç duyulur. Cihazınızın IMEI numarasına cep telefonunun arama bölümüne *#06# tuşlayarak ulaşabilirsiniz.

Cep Telefonu Sigortası Kaç Yıl Geçerlidir?

Cep telefonu kasko geçerlilik süresi 1 yıldır. İki onarım veya bir tam ziya olması durumunda hasar süreci tamamlandıktan sonra poliçe süresi devam etse de poliçe iptali gerçekleşir.

Sigorta başvurusu nasıl yapılır?

Detaylı bilgi almak ve başvuru yapmak için Odeabank şubelerini ziyaret edebilirsiniz.

Cep Telefonu Sigortası, AXA Sigorta A.Ş tarafından sunulmaktadır. Odea Bank A.Ş., bu şirketin acentesidir.