​Günümüz teknolojilerini bankacılık hizmetlerimizle harmanlamak amacıyla, şube deneyiminizi farklılaştırmak üzere yola çıktık. Şubelerimizde 7/24 self servis alanlarından bekleme alanlarına kadar her noktayı rahatınızı düşünerek tasarladık ve şube içerisinde geçireceğiniz zamanı verimli hal​e getirebilmek için fark yaratacak uygulamaları tasarladık.

Şubelerimizde yer alan Self Servis Bankacılık alanlarında, Bankacılık işlemlerinizi sıra beklemeden, mesai saatleri dışında ve hafta sonları dahi güvenle yapabilirsiniz.

7/24 Self - Servis
Bankacılık Alanları
Şube Gişe
Alanları
Şube Bekleme
Alanları
7/24 Self - Servis
Bankacılık Alanları

Dokunmatik Bilgi Ekranları

Her şey parmaklarınızın ucunda anlayışı ile şubelerin kapısından içeri girmeden vitrinlerimizde yer alan dokunmatik ekranlar sayesinde bankamız ürünlerinden haberdar olabilir ve dilerseniz hesap makineleri gibi çeşitli interaktif uygulamaları kullanabilirsiniz.

Self Servis Kioskları

Müşterilerimizin gişede sıra beklemeden bankamız ürünlerini inceleyebilmeleri, kredi taksiti ve/veya mevduat getiri hesaplamaları, bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilmeleri için tüm şubelerimizde Şube içi Self servis kioskları yer almaktadır.

Self servis kiosklarımızdan Odeabank İnternet Bankacılığını kullanarak bankacılık işlemlerinizi anında gerçekleştirebilir ya da 444 8 444 Odeabank İletişim Merkezimiz ile sesli veya görüntülü görüşebilirsiniz.

Dijital Posterler

Kampanyalarımızı dijital ortama taşıyarak, şubelerimizi gereksiz kâğıt kullanımından arındırdık. Şube vitrinlerimizde yer alan ekranlar sayesinde, pek çok kampanyamızdan aynı anda haberdar olabilirsiniz.

Şube Gişe
Alanları

Gişe Önü İşlem Ekranları

Gişe önü tablet kullanımıyla sizlere anında bilgi akışı sağlıyoruz.

Bu yenilik ile, gişe önünde bulunan Windows 8 tabanlı tabletler sayesinde işleminizin yapılmasını beklerken banka kampanyalarından haberdar olabilecek, gişe yetkilisi tarafından gerçekleştirilen işlemi tablet üzerinden izleyebilecek ve dekontunuzu görüntüleyebileceksiniz.

Dekontunuzu basılı almanın yanı sıra elektronik olarak da almak isterseniz, yine tableti kullanarak banka veri tabanında kayıtlı bulunan e-posta adreslerinize işlem dekontunuzu gönderebileceksiniz.

Ayrıca, işlemlerinizi tamamladıktan sonra şubeden aldığınız hizmetin kalitesini değerlendirebilecek, bu sayede bankamızın hizmet kalitesinin iyileştirilmesine katkıda bulunabileceksiniz.

Gişe Üzeri Bilgilendirme Ekranları

Bu ekranlar aracılığıyla bankamız kampanyaları hakkında bilgi sahibi olabilir, ve ilgili gişedeki sıra numarasını takip edebilirsiniz.

Şube Bekleme
Alanları

Dijital Bilgi Ekranları

Bu ekranlar aracılığıyla bankamız kampanyaları hakkında bilgi sahibi olabilir, Türkiye gündemini, döviz kurlarını ve İMKB verilerini takip edebilirsiniz. Bunların yanı sıra gişede işlem gören sıra numaralarını takip ederek, sıranızı kaçırmazsınız.

Akıllı Tablet Köşeleri

Bekleme bölgemizdeki sehpalar üzerine yerleştirdiğimiz akıllı tabletler aracılığıyla CNBC-e Mobil Uygulamasını kullanabilir, gündemi yakından takip edebilirsiniz.

Dokunmatik Masa Bilgisayarları

İkinci nesil masa bilgisayar formu olarak adlandırılan bu cihazlar görsel zenginlik ile eş zamanlı çoklu dokunma kabiliyetini bir araya getirmektedir. Bu teknoloji sayesinde şubelerimizde işleminizin yapılmasını beklerken bankamız ürünlerini inceleyebilir ya da CNBC-e tarafından sağlanan uygulama sayesinde gündemi takip edebilirsiniz.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​